Lær at samarbejde med Sharepoint kurser

Måske bliver du skuffet, når du via følgende læsning opdager, at SharePoint ikke handler om at skulle på teambuilding-kurser, men om noget mere stillestående i form af computer-programmet SharePoint.

Men derfor er der ingen grund til at vige bort og ikke læse videre, for du kan blive god til at samarbejde ved at blive klog på programmet SharePoint, så man blandt andet som chefer, mellemledere og medarbejdere i et firma bliver enige om, hvordan tingene skal kommunikere sammen på arbejdspladsen.

Og med kommunikation tænker vi mest i den digitale front, som vi vil give dig lidt viden om, hvad der er så smart ved SharePoint, hvad man kan bruge det til, og hvor man skal tage på SharePoint kurser københavn, hvor der ofte er en del firmaer, der arbejde og taler sammen b2b og med kunder digitalt og online.

Du kender det måske selv fra dit eget firma: I har både en hjemmeside, måske endda flere undersider tilhørende denne, et internt kommunikationssystem, hvor I fordeler opgaver mellem jer og måske kommunikerer sammen, hvor alle implicerede kan se med. Den slags kalder man også for et intranet.

Andre platforme kan også være tilknyttet din virksomhed, og nogle bliver benyttet ofte, nogle skal monitoreres konstant og opdateres; andre bliver sjældent brugt, nogle platforme kan ikke kommunikere sammen, og sådan kan vi blive ved.

Ville det ikke være rart, hvis man havde ét samlet sted, hvor man kunne blive enige om og udvikle hjemmesider, intranet og andre platforme, der var skabt over det samme system og med vished kunne kommunikere sammen?

Det er – hvis du ikke allerede havde gættet det – formålet med SharePoint, hvor alle disse komponenter er samlet ét sted, og man kan blive enige om et firma, hvordan og hvorledes platformene skal udarbejdes.

Kravet kan dog være, at man lige tager et kursus i dette program, før man begynder at bruge det aktivt, hvorfor vi kan anbefale 4d.dk at gøre dette hos, som vi tidligere linkede til.

 

Anders Lundtang Hansen